Rotomat MODALO Monument 2
Opis
Rotomat do zegarków MODALO MONUMENT na 2 zegarki
Dzięki unikalnemu projektowi kształtu, który jest podkreślony przez uderzającą krzywiznę z czarnego lakieru, ta kolekcja tworzy monumentalną scenę do przechowywania i prezentacji bardzo wyjątkowych zegarków.
Najwyższą wartość oddają precyzyjnie wykonane detale oraz solidna obudowa wykończona lakierem fortepianowym. Wszystkie innowacyjne elementy, czy to wyświetlacz dotykowy, czy blokada linii papilarnych, zostały starannie dobrane i łączą się w jedną całość w tym ekstrawaganckim zegarku.
Niezależnie od tego, czy jest to 2, 4, 6 czy 8 zegarków, charakterystyczny charakter kolekcji rotomaty zegarków MONUMENT jest zachowany w każdym rozmiarze.
Właściwości
- Kompaktowy format
- Zamek z biometrycznym odciskiem palca
- Zintegrowane oświetlenie LED
- Szklane drzwi
- Bardzo niski poziom hałasu podczas pracy
- Chromowe metalowe nóżki
- Precyzyjne wykonanie
- Faza odpoczynku w pozycji na godzinie 12
- Projektowane i wykonane w Niemczech
Dane techniczne produktu:
- Materiał: Nowo Zeladzkie lite drewno
- Sterowanie: MV4 dotykowy ekran z szklaną powierzchnią
- Ilość programów: 27
- Obroty: 650 do 1000 TPD (Liczba obrotów dziennie)
- Wykończenie: wielowarstwowy lakier fortepianowy
- Wnętrze: delikatny materiał syntetyczny
- Wkładki: wkładka do zegarka MV4
- Parametry zegarka: do 400 gram, średnica do 60 mm, długość paska między 15 a 21 cm
- Zasialnie bateryjne: Tak, 4x typ C
- Wymiary: 16x21,5x27 cm
- Waga: 4,9 kg
O firmie Modalo
Modalo to niemiecki producent rotomatów, szkatułek na zegarki, etui podróżnych jak też innych męskich i damskich akcesoriów pozwalających na przechowywanie biżuterii. Produkty firmy Modalo charakteryzują się eleganckim ponadczasowym designem i starannym. sumiennym wykonanie tak aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Dane techniczne
Zasilanie | Łączone przewodowe i bezprzewodowe |
Materiał | Drewno |
Kolor | Czarny |
Ilość zegarków | Rotomat na 2 zegarki |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.